tid

Tiden går fort som tur är, det är redan torsdag och jag har precis checkat in på nätet för hemresan imorgon.

Det är många som känner sig sjuka här, en är hemma med ordentlig influensa, flera andra är förkylda och känner sig hängiga, inklusive jag. Speciellt igår kväll, orkade ingenting, låg på hotellet och kollade film och beställde upp mat till rummet, det är första gången jag gör det när jag är själv. Såg Igelkotten. Boken läste jag för två år sen och den var helt fantastiskt bra. Filmen var jättetråkig, långsam, vinklad från fel person, fy så besviken jag blev :-(

I tisdags var jag däremot social på kvällen. Gick med C och kollad i affärer och käkade sen i hotellets matsal. Flera andra dök upp där också, mycket trevligt.

Ikväll ska vi ut på en sista fest tillsammans med alla som jobbar här. Vi ska börja med tapas och vin på en restaurang nära vårt hotell. Sen tror jag tanken är att de som vill ska gå på nattklubb men jag vet inte riktigt om de menar förrätt på detta stället och sen middag på ett annat. Får se vad som händer. Vi har en timme på oss på hotellet så jag hinner packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0