Kändisresor!

I tisdags kväll åkte jag ner med hissen från 17:e våningen, där jag huserar om jag glömt säga det, ner till källaren där det också finns en utgång (en våning under receptionen. Vanligtvis stannar hissen på flera våningar och det gjorde den nu också. Först kom en grabb in, sen kommer en väldigt lång, gammal man in. Funderar ett tag, det är speglar runt om i hela hissen så man kan tjuvkika på folk ganska bra, och kom fram till att, jo det måste vara John Cleese, eller! Jag tom pratade med honom, eller jag svarade när han frågade om detta var våningen för receptionen och var man ser vilken våning man är på :-) Berättade det för kollegorna, var nog lite tveksam ändå.

På torsdagen var det en intervju med herr Cleese på tv, han är i stan för humurgalan som är i helgen :-)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Kul att se lite kännt folk. Ha ha.Först tror man att man känner dom och sen aha, vem sjutton är detta. Och sen åker poletten ner. Skall du gå o kolla på humor precis som övriga fam kanske???

2011-09-02 @ 15:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0